Freeeeeedag

Det är helt sjukt vad den här veckan har gått fort!
Det är redan fredag igen :)
Igår preimärgrillade vi här hemma. Vi köpte en rund liten klotgrill för att vi ska köpa en större och bättre sen (sambon vill ha en gasolgrill men jag vill nog ha en vanlig hederlig kolgrill) och för att vi trodde att den skulle vara superenkel att sätta ihop eftersom att vi redan var hungriga.
Grillen kom i nästan tusen delar och med ett instruktionspapper som knappt gick att förstå!
Jag mumsade i mig en hel del kakor samtidigt som jag försökte mig på grillen, jag var ju hungrig :(
Tillslut gick allt vägen och vi åt en väldigt sen men otroligt god middag.

Idag ska jag ge mig ut på en löprunda! Nu kan jag inte komma med bortförklaringar längre, jag måste bara ta mig runt.
Annars så har jag inte mycket annat som står på schemat. Jag ska försöka leta fina gardiner på internet för i affärer har vi inte hittat några bra :(
Sen ska jag ta kort på nya grejer som vi har i hemmet, den har ni inte hört förut va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0