Effektiviteten håller i sig

Idag har jag varit otroligt duktig! Grejat och donat hela dagen, jag har nog inte varit stilla en sekund (förutom när jag har kört bilen.)
På förmiddagen plockade jag iordning på all tvätt och la in dom på rätta platser, framförallt så fixade jag rätta platser åt alla kläder. Jag hann ävern plocka in disken och slänga in disken efter frukosten i maskinen.
Sen kom min sambo och hämtade mig vid lunchen, åkte och lämnade honom på jobbet igen och så for jag till lägenheten för att plocka.
Innan jag började packa passade jag på att gymma och handla fästingspray.
Sen började jag packa ner ps3 och nintendo wii, först var jag tvungen att torka bort allt damm med. Jag trodde förresten att jag var lite allergisk mot damm för jag nös varje dag (utan att vara snuvig) innan vi flyttade till huset och här är det ju rent så jag har inte nyst alls många gånger men nu torkade jag av otroligt dammiga spelkonsoler och jag nös inte en endaste gång. Summan är alltså att jag inte är dammallergiker :P
Jag fick även med mig en hel del smutstvätt och alla mina fina blommor, en del ljusstakar och så med.
Mitt i allt fick jag avbryta för att jag skulle iväg och byta däck, så då slängde jag in alla fyra däcken i bilen och hoppades på att dom hade en pytteliten lucka för min bil (jag hade inte bokat utan min sambo frågade i morse om jag inte kunde passa på och byta när jag ändå skulle till lägenheten.) Som tur var kunde dom pressa in mig i schemat.
Min mamma bokade en tid samtidigt som vi var där och hon fick vänta en hel vecka(!) så jag hade riktigt tur :)
Jag hämtade ut ett paket med, min nya bästa våg har kommit (visar lite mer sen.)

Sen var det dags att hämta sambon, lite väl sen men han hade överseende för det :)

Mitt i all röra kom jag på att jag glömt att äta mat :(
Jag hade fått nys om en butik som hade mitt lchf-bröd, dock på andra sidan stan men jag tyckte att det var värt ett besök och visst hade dom det!
Jag köpte på mig 3 limpor så att jag skulle slippa åka dit på ett tag :)

Nu ska vi börja bära in alla kassar och kartonger som jag packat in i bilen, det kommer att bli en sen kväll!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig du är=) Tur att du fick med dig det viktigaste...tv spelen=P haha

Imorgon vill vi komma på besök, väga oss och dricka kaffe=) Vi kanske kan göra någon nytta med, vem vet?=)

2011-04-11 @ 20:54:42
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0