Det går åt pipsvängen

Ja alltså jag kan inte sluta äta godis :(
Igår köpte jag inte hem något godis bara för att jag inte skulle äta, men istället fick jag med goda kakor (jag åt absolut inte upp alla.)
Sen på kvällen tog jag fram godiset som fanns kvar sen i torsdags (typ 10 bitar.) Dom slukade jag och sen när de var slut plockade jag fram jordnötterna, sen sa jag till mig på skarpen!
Jag tror att jag äter så mycket godis för att jag känner mig ensam när inte sambon är hemma :(
Jag vill att han ska komma hem nu!

Idag blir det alltså skärpning! Inget godis och ut för att röra på fläsket ;)
Sen kommer delar av min underbara familj för att hjälpa mig i trädgården och då är jag ju inte ensam!
(Jag är ju aldrig ensam eftersom att jag har hunden och katten men det är lite svårt att ha en konversation med dom, man får lixom gissa sig fram till vad dom svarar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0