Bildbomb

Nu har jag tagit en del bilder som jag ska visa er, mest på det som jag har shoppat idag.
Jag har även köpt ett matbord som jag inte fick med mig hem idag, jag hade inget släp. Men en massa smått och gott till bordet och lite annat blev det.
Jag köpte ett par supersöta sommarskor med (som jag tog på mig direkt när jag kom hem) men dom glömde jag ta kort på :(

Här är färgen som vi ska ha på matbordet i vardagsrummet (bordet är för övrigt vitt)



Vi ska ha en svart skinnsoffa med gröna kuddar och i samma rum ska vi ha ett vitt matbord med svarta löpare och gröna tabletter. Lite svårt att se sig det framför sig kanske men jag ska ta kort när allt är på plats :)

Här är min superfina tvättkorg. Jag skulle åka till Jysk för att köpa en svart, jag var helt bombsäker på att dom hade en svart där och jag blev föga förvånad när jag kom dit och den var vit!
Den här är inte från Jysk.


Nu fattas bara den svarta. Vet någon vart man kan köpa en svart liknande denna?

Min fina fruktkorg som jag fick av min faster och hennes man i inflyttningspresent.


Den här jättevackra blomman fick min sambo av sina föräldrar i födelsedagspresent. Jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla den vid liv!


Mycket längre har vi inte kommit i flytten.
Träningen går väl så där men jag försöker så gott det går. Idag tränade jag rygg hemma, det gick helt okej fast jag saknar de tunga övningarna nu blir det mest sega övningar.
Dock ingen kondition än men den börjar jag med som sagt på måndag. I helgen ska vi till lägenheten igen så då passar jag nog på att åka en sväng till gymmet med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0