Zumba

Lördagen började med att jag vaknade jättetidigt. Jag hade ont i magen efter allt godisätande från fredagskvällen. I och med det fick jag dåligt samvete så jag tvingade ut mig på en löprunda innan frukosten, det var faktiskt väldigt skönt! Synd bara att konditionen inte är vad den brukade vara men det tränar jag väl upp på ett kick ;)

Om en liten stund ska jag iväg till gymmet för att träna lite rygg och avsluta med 30 minuter Zumba. Det är första gången dom har Zumba på mitt gym så det ska bli intressant.

Efter det har jag nog tränat färdigt för idag :P
Den enda motionen jag ska utföra är promenaderna mellan affärerna!


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Aha, okej.

Kanske :)

2010-10-30 @ 11:14:46
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Jag måste verkligen testa zumba! Har hört så mycket bra om det.. :)

2010-12-12 @ 22:51:24
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0