Tungt...

Usch vilken tung dag det har varit idag, det känns inte som att jag har vaknat över huvudtaget!

Om en stund kommer min sambo hem så jag ska alldeles strax börja med maten så den står färdig på bordet :)
Bara för att jag hinner klart med maten så kommer han säkerligen att vara sen hem... hoppas inte!

Affärerna i stan har öppet extra länge idag och jag är bra sugen på att fynda något.
Jag ska ju inte vara på gymmet förrns 19.30 så jag hinner kanske kolla lite innan, gymmet ligger ju faktiskt i stan så är jag och kollar så har jag inte långt dit.
Så får det nog bli, jag får höra med mina systrar om dom vill följa med :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: HAHA ja det v ar supergott :D



föresten jag är med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-28 @ 17:37:23
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0