Stressa ner

Härliga söndag, eller?
Nja det kunde ju vara lite bättre, med sol till exempel :)
Det är ju inte mycket jag kan göra åt den saken så det är väl bara att gilla läget, eller köpa mig en resa utomlands som jag inte ens har råd med!
Alltså bara att gilla läget, men drömma kan jag....
Tänk er att ni går barfota i den varma, kritvita stranden och tittar på solnedgången. Man behöver bara ha en tunn sommarklänning på sig för det är fortfarande 25+ ute.
I handen har ni (för +18) en paraplydrink (för -18) en alkoholfri drink :P
Ni strosar runt på stranden med eran allra bästa vän, ni har inga bekymmer och ingen stress. Tiden står precis stilla och ni behöver inte byr er om något annat än att bara njuta av värmen och glädjen...

Stanna i dom här tankarna och samla lite kraft nu, man behöver få komma bort lite. Imorgon är det måndag igen och veckans alla måsten börjar om.
Idag tycker jag att alla bara ska ta det lugnt och stressa ner. Bara briy sig om sig själv, ta ett varmt bad med hårinpackning och ansiktskräm.
Innan jag gör det ska jag gå en lång och avkopplande promenad med min hund. Vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: Becca

Hej.. har du haft en bra helg? =) har ni fått ngn snö? :)

2010-10-24 @ 12:54:54
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: miss P E

Vilket härligt tips det där!



Sorry, kunde inte möta dig på gymmet för jag jobbade :( Jag ska inte svika dig nästa gång ;)

2010-10-24 @ 13:49:06
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Kassandra

Sv:

tack så mycket för att du försöker :) , uppskattar de.

2010-10-24 @ 17:10:18
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0