Slappis

Idag har jag beställt några produkter från Bodystore.com.
Bland annat så blev det Mivitotal och Femmepower.

Så nu ska jag dricka vitaminer för att bli piggare och äta femmepower för att få fina muskler.
Jag ska berätta för er senare sen hur det går om dom fungerar eller inte :)

Idag är en sån dag igen som jag bara vill ligga o slappa i soffan för att jag är så trött :(
Jag behöver inte ta mig till gymmet förens ikväll iaf så det behöver jag inte känna mig stressad över, det är nämligen ett bodybalancepass bokat ikväll.
Det enda jag behöver göra idag är att gå till vårdcentralen för att ta ett blodprov, samtidigt som jag går dit tänkte jag hämta upp min mamma (hon bor precis jämter) för att promenera vidare till affären.
I affären ska jag köpa prydnadspumpor för att få lite mer halloweenkänsa hemma och så ska jag köpa hem en massa halloweengodis, dom hjärnorna som finns är mina favoriter!

Men som sagt förmiddagen plus lite till får gå åt till att slappa :)
Snart börjar mitt bästa program, Biggest loser (America) till det tänker jag inte röra en fena :P


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja då tkr jag du ska titta om du hittar ngt där :)

2010-10-28 @ 11:48:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

alltid roligt att beställa hem saker :)

2010-10-28 @ 11:53:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Regina

Okej :) tack för att du tog dej tid att kolla ;D

2010-10-28 @ 15:49:32
URL: http://reginabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0