Sen morgon

Det var faktiskt ett tag sen jag var uppe och åt frukost men allt gick käpprätt åt pipsvängen!

Jag skulle göra min vanliga goda äggsmörgås så jag började rosta en macka.
Den första blev bränd så den fick jag slänga, bara att rosta en ny.
Den andra tappade jag i backen, bara att rosta en ny.
Den tredje blev bra och allt gick som det skulle, men jag var inte på mitt bästa humör så jag kröp ner i sängen igen och nu har jag vaknat på en bättre sida :)

Vi får se hur resten av dagen blir :P


Kommentarer
Postat av: eloise

VAR MED OCH RÖSTA på vad för klänning jag ska ha på mig imorgon på min födelsedag !

snälla hjälp mig behöver smakråd !!



kram !

2010-10-21 @ 22:23:05
URL: http://eloiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0