Kalas

Idag har det tyvärr inte blivit mycket bloggande :(

Jag lagade mat till min mamma idag. Det blev biff a la lindström med råstekt potatis, jag hade tänkt att ta kort och visa er men det glömdes helt bort!

Efter det hade jag tänkt att ta mig till gymmet för att röra lite på mig men jag gick en långrpomenad med mamsen istället.
När vi kom hem från promenaden bakade vi muffins till min lillebrors kalas som är ikväll.

Alltså hinner jag inte skriva mycket mera igen, jag måste smeta på sista kletet på dom sista muffinsarna och sen byta om och sen sticka till kalaset.

Hoppas att ni alla får en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: ÅSA



Biff, de låter gott ^^



Allt bra annars? :)

2010-10-19 @ 21:35:46
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0