Jackan

Jag hittade en jättefin röd jacka igår!
Tyvärr kom jag hem så sent så jag han varken med dagens tips eller att visa jackan :(
Jag hann inte göra julskinkan till J heller :(

Här har ni min nya jättevarma och sköna jacka :)


Idag ska jag vara barnvakt hela eftermiddan så det blir ett sent pass på gymmet för min del. Det jobbigste är att gå till gymmet vid 16-17 när det är fullt med folk och maskinerna eller vikterna som jag vill använda är upptagna så därför får det bli lite senare när det inte är fullt lika mycket folk :)

Nu ska jag gå en promenad med vovven. I eftermiddag får ni dagens tips.


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: jo de är bara fint :D hihi..

kan du fatta att de snart är jul?? :b



va gärna med i nattens blogg.. Startade den ju för två dagar sen som lite "ny tänk" och shit vilekn succes de blev;)

Vinnaren dras imorgon bitti och får glänsa med bild och länk hela dagen :)

Du hittar dagens tävling i kategorin "Nattens blogg"

2010-10-26 @ 15:55:25
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: miss P E

Så bra att du hittade en jacka!



Nästa vecka ska jag komma igång med träning och då kan vi ses varje dag på gymmet!



Ha en bra kväll tjejen ;)

2010-10-26 @ 19:45:08
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0