Godmorgon

Igårkväll gick träningen jättebra men jag var så trött när jag kom hem att jag tog ett långt bad och kröp ner i sängen direkt efter.

Jag är riktigt stolt över mig själv för jag hade ingen ork alls att gå till gymmet igår, men så tänkte jag att jag behöver ju bara träna bodybalance och så struntar jag i konditionen så har jag ju alltid tränat nåt.
Väl där så går bodybalancen jättebra och av ren rutin åkte löparskorna på efteråt och jag tränade mitt cardiopass!

Så på vägen hem köpte jag en kjol som jag ska ha på en rockfest som jag är bjuden till. Ni får gärna hjälpa mig med hela outfiten, kläder, hår och smink för jag är helt lost.
Kjolen visade sig vara för stor så jag måste till stan idag och byta den. Jag tänkte visa min kläder sen så får ni tycka till och ändra nåt om det behövs :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D det e svårt men försöker iaf ;D



åååh tack <333

2010-10-29 @ 11:00:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0