God morgon!

Har ni alla sovit gott?
Jag har sovit väldigt bra, det är nog första natten på länge som jag inte vaknar en endaste gång!
Så idag känner jag mig utvilad.

Frukost har jag redan ätit och den bestod av en rostad skiva frökorn med majonäs och ägg på. Frökornsmackan tycker jag är väldigt god, jag älskar när brödet är fyllt av massa olika frön.
När jag har ägg på mackan väljer jag att ha majonäs istället för smör. Jag tycker inte att man ska vara rädd för fett (i det här fallet majonäsen), ät istället mindre kolhydrater (smörgåsen).
Vill du äta kolhydrater så gör det på första halvan av dagen så att kroppen hinner hantera det. Till min smörgås drack jag ett glas juice med smak av apelsin, mango och persika.



Kommentarer
Postat av: MORE THAN SEX

ja, jag hade inte så mycket tid i skolan idag men det lilla jag var där var det helt okej :)

2010-10-19 @ 11:10:01
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: ÅSA





Ser gott ut ^^



2010-10-19 @ 11:30:14
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0