Gaahh!

Nu tackar jag för mig för idag och lägger mig under täcket!

Jag hade kämpat med en julskinka nu på kvällskvisten, jag kan inte äta skinka med en massa fett på så den var så gott som fettfri efter att jag hade varit framme med kniven.
Så smeta på ägg, senap och ströbröd, grädda lite och så ut för att svalna.

Då säger min kära sambo till mig "kan skinkan stå där utan att någon av djuren är framme och äter?"
Jag säger bara att ja det kan den göra om vi har koll på katten.
Så katten ligger i godan ro i soffan brevid min sambo som inte märker när han smyger iväg för att slicka bort det goda på skinkan!

Så här sitter jag, en timma senare utan skinka!
Nej tack nu orkar jag inte mer för idag.
God natt alla och hoppas att jag vaknar på andra sidan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0