Ensam hemma

Ikväll är jag ensam hemma för min sambo är hos en vän.
Jag sitter framför tvn och myser med te, knäckemacka med julskinka och en tidning med skvaller :)
Jag köpte ett nytt te igår som jag tycker smakar pepparkaka, mycket gott!

Så här mysigt har jag det


Det jobbiga nu är att det inte är något bra på tvn :( Så nu sitter jag och tittar på kungarna av Tylösand (vilket är typ det värsta och mest pinsamma program som jag nånsin har sett) jag tittar inte på det för att jag vill se det utan för att jag kollade på Grey's anatomy och det här började efter.
Det är ju jätteenkelt att byta kanal men våran tvdosa är trasig och jag har inte orkat kolla vad som finns på dom andra kanalerna, därför har jag inte gått fram till tvn och bytt (vilket också är väldigt jobbigt!)
Snart ska jag ändå förflytta mig till sovrummet och där har vi en tv med fungerade dosa plus en massa fler kanaler :)

Förresten så var skinkan inte så god som jag gjorde idag. Det var absolut inte mitt fel. Skinkan var färdigkokt från Scan, dom på Scan kan inte koka skinka för den smakar bara salt. Urk!
Ha ha är det någon som använder sig av ordet urk egentligen? Jag har då nog aldrig hört någon säga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0