Dagens tips!

Hela dagen har gått åt till att tvätta, städa och gymma :)

Men här kommer äntligen dagens tips.
Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det riktigt men det är till er som tycker att det känns lite jobbigt att ta sig till gymmet.

Nästan alla bli ju glada av att köpa nya kläder (så även jag.) Därför unnar jag mig nya linnen eller träningsbyxor som jag kan gymma i och vips så är det genast mycket roligare att ta sig dit, för väl där går det nästan alltid bra.
Jag tycker inte att ni ska gå och köpa dom här dyra märkena som Adidas, Nike, Röhnisch mfl. Dom brukar jag enbart köpa när dom är på rea :)

Det går minst lika bra med vanliga enkla linnen från Hm eller Gina tricot.
Det här linnet köpte jag på Gina tricot för ynka 65kr!
Jag var iaf jätteglad när jag gick till gymmet idag :) Och bra gick det också!



Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tack snälla! De är min pärla! :)

2010-10-22 @ 20:59:14
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: elma

haha vad roligt att höra :D

2010-10-23 @ 11:40:22
URL: http://elmice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0