Tålamodet är som bortblåst

Jag hade skrivit ett långt och bra inlägg som jag självklart lyckades klicka bort på nåt konstigt vänster :S
Jag blev så arg när det hände så jag gjorde något annat och nu kommer jag inte ihåg alls vad jag skrev.

Det är inte riktigt min dag idag, jag är trött efter natten och jag har nästintill feber (med det menar jag att jag har högre temperatur än normalt.)
Nu kom jag precis på vad jag hade skrvit om ja!
Det var ju det här med allt jag inte har varit sjuk på så länge och att det känns som att det är något på gång.
Jag har druckit två matskedar vitaminer till min frukost nu i 2 månader ungefär och under den tiden har jag inte varit det minsta sjuk. I vanliga fall brukar jag bli förkyld bara någon nämner ordet.
Jag rekommenderar er verkligen att testa vitaminer.
Jag har MiviTotal Plus hemma men den är snart slut och då ska jag testa den fast premium, den ska visst vara extra pigg.

Nu ska jag och godispåsen (den åkte visst fram för att jag tycker synd om mig själv) se på Desperate Housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0