Städdag

Igår blev det ingen pizza, och det var vågen glad för idag :)
Däremot gick jag hem till min syster och drack lite vin, men det får man ju göra ibland det var ju trots allt lördag.

Idag har jag och min sambo tvättat och städat hela lägenheten (rena träningspasset.) Alltså har jag inte hunnit att gå till gymmet så därför blir det en promenad snart i vårat kalla vinterland.
Jag är glad över att jag inte bor i Sthlm i dessa tider, visst finns det ondska överallt men jag tror inte att jag kommer träffa på en självmordsbombare på min promenad.
Skämt och sido så är det faktiskt ganska läskigt och jag hoppas verkligen inte att det blir någonting mera!

Jag ställer in ipoden på att jag ska bränna 400 kcal så promenerar jag på. Det är så skönt att höra rösten i mitt öra berätta för mig hur många kalorier jag har gått och dom sista 50 räknar hon ner var tionde :)

Hoppas inte att ni har ätit en söndagspizza idag! Är ni oroliga för att gå upp i vikt under julmiddagarna så ska ni verkligen hålla igen på onödigt skräp resten av året.
Det är inte vad ni äter mellan jul och nyår som spelar så stor roll, det är vad ni äter mellan nyår och jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0