Söndag

Det har inte blivit så många inlägg den här helgen, men det är för att jag har inte varit speciell nyttig :P
Igår vår vi bjudna på fest så då blev det en del alkohol (inte för mycket som tur var.)

Ingen träning har det blivit heller men det är för att jag har varit febrig så jag har tillåtit mig att vila. Som tur är så visar vågen minus iaf :P
Jag har bakat jättegoda kokosmuffins som är utan mjöl och socker, alltså kan jag vräka i mig dom utan dåligt samvete :)

Om en liten stund ska jag bege mig ut på en 400kcal promenad. Jag känner att jag har slöat i soffan alldeles för mycket den här helgen så något måste jag ju göra. Jag är inte helt hundra än så då räcker det med en promenad.
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg :)

Skippa söndagspizzan för snart är det jul och nyår och vem vill inte visa upp sin bästa sida då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0