Lördagsmorgon

Frukosten är precis uppäten och jag sitter i sängen med datorn :)
Imorse var jag alldeles för trött för att gå till gymmet, ibland måste man bara få sova ut. Får se om jag tar mig dit sen eller om jag tar en vilodag idag.

Dagen är näst intill helt fri idag, det enda jag har inplanerat är att jag ska baka lite julgodis och ta en långpromenad med vovven, igår blev den 5km så idag siktar jag in mig på minst 10 :P
Tränar jag inte en dag så har jag ju lite extra energi över så vad passar inte bättre än att fördela ut dom på en promenad :)

Jag tycker att det är väldigt mysigt att gå en sväng och kolla på alla juldekorationer som människorna runt omkring har fått upp, helst ska det vara mörkt ute med. Egentligen är jag lite rädd för att gå när det är mörkt men nu blir det lite ljusare när alla har juleljusen uppe. Tur att jag har vakthunden med mig ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

mysigt att baka julgodis :-)

2010-12-11 @ 10:51:21
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0