Leopardmönster

Igår köpte jag ett par jeans till min sambo. Han blev givetvis väldigt glad över sin lilla present. Det tråkiga var dock att byxorna var för små :(
Så idag gick jag för att byta till en större storlek men det var den största dom hade(!) Nu låter det kanske som att min sambo är världens största, vilket han definitiv inte är!
Antingen så tror affären att det inte finns människor som behöver en större storlek eller så var byxorna totalt missmarkerade, jag tror på det sista.
Hursomhelst så kommer den affären att stängas snart för dom har gått i konkurs så jag fick pengar tillbaka istället för ett tillgodokvitto (vilket inte gör mig någonting alls!)
Jag hade sagt till mig själv (inne i huvudet så klart) att om jag får pengar tillbaka så köper jag en klänning som min mamma och jag såg sist vi var på stan.
Det är en leopardmönstrad långklänning som jag inte visste om jag skulle använda någon mer gång än till nyårsfesten, men som jag kom på att jag kunde ha i sommar och när vi är i Marocko.
Så den fina köpte jag på vägen hem men nu kan jag inte bestämma om jag ska ha min klänning som jag hade tänkt att ha från början (den som har blivit för stor) eller den här nya.
Jag ska ta kort på båda sen så får ni rösta om vilken ni tycker att jag ska använda.

Ps. Jag hatar alla människor som inte kan vänta med att smälla smällare och skjuta raketer tills imorgon! Min hund sitter och skakar inne på toan för att hon är så rädd, och hon tycker inte ens om att vara på toan!


Kommentarer
Postat av: Elin

Stackars vovven :(



Svar: Visst var den? :D

2010-12-30 @ 21:28:39
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0