Julmat

Jag var orolig att julmaten skulle sätta sina spår, men det gjorde den nästan inte alls :)
Det var bara ett plus på 0.2 imorse när jag stallde mig på vägen.
Jag hade räknat med att det skulle vara mer än ett kilo plus iaf.

Gymmet har stängt idag men jag tänker inte slöa för det! Om en liten stund ska jag ta med mig min nya kamera (som jag fick av sambon i julklapp) med mig ut och fota lite :)
På vägen hem smiter jag in hos mamma och äter lite rester :P
Jag köpte ingredienser till att göra en god gryta men det får bli en annan dag istället.

Hoppas att ni inte rullar fram efter all julmat (det går att prioritera bort lite!)
Jag försöker bara att lägga på kött och ägg på min tallrik men jag är ett stort fan av jansonsfrestelse så en liten sked av det åker dit med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0